Jak być na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach?
Ile warty jest najładniejszy i dobrze opracowany merytorycznie serwis, jeśli nie jest widoczny w wyszukiwarkach na czołowych pozycjach?
Odpowiedź -NIC!
Cała rzecz polega [ na etapie wstępnym] na właściwym opisaniu serwisu tzw. content /opis serwisu/ i dobraniu do niego właściwych słów kluczowych [keywords].
Działanie jest skuteczne wtedy, gdy jest to wykonane poprawnie i do tego zarówno opis jak i słowa kluczowe są logicznie powiązane oraz merytoryczne związane z profilem witryny.
Każdy posiadacz serwisu stwierdza po pewnym czasie, że owszem serwis jest w internecie ale nikt, albo mało kto odwiedza witrynę. Analizuje zjawisko i zauważa, że na takie samo zapytanie jego konkurencja jest bardzo wysoko. Próby dociekania tego stanu rzeczy dla fachowca jest proste do wyjaśnienia, ale nie dla osoby nieobeznanej z tajnikami SEO-pozycjonowania. Szukanie sposobu naprawienia tego stanu, kończy się przeważnie na skorzystaniu z usług przypadkowej firmy, reklamującej się cudownym sposobem wprowadzenia serwisu na 1-miejsce!!
Nie ma cudownych sposobów! -jeżeli serwis od początku po wykonaniu, nie został poprawnie opisany, w wielu przypadkach wcale nie zgłoszony do wyszukiwarek, to tylko pomarzyć, że ktoś na niego trafi, chyba że przypadkiem.
Firmy [ nie wszystkie] wykonujące serwisy internetowe świadomie niestety, ukrywają przed klientem temat pozycjonowania, bo to miałoby wpływ na cenę usługi. Po wykonaniu serwisu klient zadaje pytanie o pozycjonowanie i tu niestety przykra niespodzianka – to jest osobna usługa i przeważnie cena w zależności od branży i profilu serwisu internetowego wielokrotnie przekracza koszt wykonania samego serwisu.
Co zatem robić, a raczej nie robić?
- po pierwsze zachować spokój i rozsądek
- nie wybierać firm pozycjonujących oferujących “złote środki”
- nie podpisywać żadnych umów na pozycjonowanie na określone słowa kluczowe
- skontaktować się z LEGANET.PL – wykonamy bezpłatny audyt serwisu
OFERTA LEGANET.PL
Na początek dla zobrazowania skuteczności naszych działań, przykład pozycjonowania serwisu hobbystycznego poświęconego budowie wędzarni i wędzeniu – słowa/fraza zapytania: ” wędzarnia na działce” – serwisów poświęconych tej tematyce, wyszukiwarka pokazała 178 tyś., a serwis jest na 1 miejscu! Ponadto 2 i 3 miejsce zajmują serwisy bliźniacze.
AUDYT – kompleksowe sprawdzenie serwisu klienta

AUDYT
POZYCJONOWANIE
Sprawdzenie
- poprawności składni kodu serwisu
- poprawności opisania [ content i keywords]
- stanu indeksowania w wyszukiwarkach
Sporządzenie raportu dla klienta
Po wykonaniu serwisu
- zgłoszenie serwisu do wyszukiwarek
- podłączenie serwisu do GoogleAnalitycs – statystyki
- monitorowanie indeksacji przez wyszukiwarki
- raportowanie klientowi o indeksacji i pozycjach
Skorzystaj z naszej oferty!
Po przeczytaniu powyższych uwarunkowań i wyjaśnieniu w prosty, skondensowany sposób tajników pozycjonowania zapraszamy do skorzystania z usług LEGANET.PL
My wykonujemy usługę pozycjonowania serwisów internetowych w sposób kompleksowy i najważniejsze zgodny z wytycznymi Google.
Wykonując bezpłatny audyt, przedstawiamy klientowi rzeczywisty stan i pozycję jego serwisu w wyszukiwarkach.
W opracowanym raporcie, podajemy przyczyny niskiej pozycji serwisu oraz zalecane do wykonania czynności. Zaufało nam wielu klientów, którzy skorzystali z naszej oferty. Możemy śmiało powiedzieć, że wprowadziliśmy wiele serwisów z tak zwanego niebytu w wyszukiwarkach [ 100-200 pozycja ], na czołowe pozycje na pierwszej stronie i miejscach od 1 do 10.
To jest możliwe i wykonalne robione profesjonalnie!
