Serwisy internetowe – jak zamówić i jak powstają?

Kilka słów o nas..

Działalność rozpoczęliśmy w 2008 roku. Początkowo działając w branży stricte IT.
Z czasem od roku 2010 poszerzyliśmy działalność ukierunkowując ją na szeroko rozumiane usługi marketingowo-reklamowe głównie oparte na internecie. Projektowanie i tworzenie serwisów internetowych stało się zarówno pasją jak i hobby. Wykonaliśmy ponad 500 projektów serwisów dla klientów różnorodnej branży nie tylko na rynku lokalnym ale również dla klientów z całej Polski i klientów zagranicznych.

Jak powstaje serwis internetowy

zobacz niżej...
PRZYKŁAD SLIDERA SERWISU NA GÓRZE-TOP
LEGANET.PL
Twój slider
GRAFIKA
animacja
LEGANET.pl
Obniżki cenowe
Twój sklep
-10%
-40%
-15%
-30%
-50%
Nowy sezon obniżek
Obniżki nawet
40%
ponad 1000 produktów
KUPUJ TERAZ!

Zlecenie klienta

  • przyjęcie zlecenia
  • wstępne informacje od klienta
  • informacje ogólne dla klienta
  • ustalenie danych kontaktowych

Realizacja

  • opracowanie wstępnego projektu serwisu
  • opracowanie szczegółowego konspektu
  • konfiguracja testowej domeny i hostingu
  • praca własna

 Zlecenie klienta – wskazówki

  • pierwszy kontakt z klientem to najważniejszy moment w przypadku podjęcia zlecenia na wykonanie serwisu internetowego. Klient przedstawia profil swojej przyszłej strony internetowej, określa branżę i swoje wyobrażenie o jej wyglądzie i funkcjonalności.
  • po uzyskaniu wstępnych informacji umawiamy bezpośrednie spotkanie mające na celu zebranie szczegółowych danych m.in. : nazwa domeny, funkcjonalność serwisu / elementy interaktywne/, grafika, specyficzne treści opisowe / tekst /.
  • wymiana danych kontaktowych / telefon -mail /pomiędzy stronami

 

Realizacja – praca nad konspektem serwisu

  • opracowanie konspektu serwisu
  • postawienie testowej strony internetowej, gdzie klient może obejrzeć wstępny projekt i obserwować powstawanie swojego serwisu
  • rejestracja docelowej nazwy domeny po akceptacji klienta
  • praca nad serwisem – ok. 1 tygodnia w zależności o stopnia zaawansowania serwisu, ilości grafiki, tekstu, inne

 

Praca nad ostatecznym kształtem serwisu

  • prace nad serwisem, opracowanie elementów graficznych / w tym logotyp firmy /, rozmieszczeniem elementów tzw. MENU serwisu
  • testowanie witryny pod kątem poprawności wyświetlania przez najpopularniejsze przeglądarki i urządzenia jak smartfony, PC, tablety i TV
  • opisanie tzw. contentu i meta i mapy witryny tag dla wyszukiwarek w celu zgłoszenia do indeksowania

 

Przeniesienie witryny pod właściwą domenę klienta po jego akceptacji

  • transfer serwisu klienta na docelową domenę ( -PL, -COM, -EU, -inne )
  • dodanie serwisu do wyszukiwarek internetowych w celu indeksowania / pozycjonowanie /
  • przekazanie klientowi wszystkich danych konfiguracyjnych / loginy i hasła/ do jego panelu : domeny, FTP, kont poczty e-mail i in.
  • w przypadku serwisu opartego o CMS – samodzielne zarządzanie serwisem umówienie na 2 godzinne szkolenie z zakresu obsługi

BAZA WIEDZY

zobacz naszą bazę wiedzy!

Tu zawarto krótkie, podstawowe, syntetyczne dla przejrzystości informacje dot. zamówienia, wykonania, realizacji, opracowania serwisu internetowego. Warto jednak odwiedzić naszą bazę wiedzy, gdzie informacje zostały przedstawione jeszcze bardziej szczegółowo. Baza wiedzy została opracowana na podstawie wieloletniego doświadczenia podczas kontaktów z klientami. Zapraszamy – Warto!