Serwisy internetowe – jak zamówić i jak powstają?
Kilka słów o nas..
Działalność rozpoczęliśmy w 2008 roku. Początkowo działając w branży stricte IT.
Z czasem od roku 2010 poszerzyliśmy działalność ukierunkowując ją na szeroko rozumiane usługi marketingowo-reklamowe głównie oparte na internecie. Projektowanie i tworzenie serwisów internetowych stało się zarówno pasją jak i hobby. Wykonaliśmy ponad 500 projektów serwisów dla klientów różnorodnej branży nie tylko na rynku lokalnym ale również dla klientów z całej Polski i klientów zagranicznych.
Jak powstaje serwis internetowy
zobacz niżej...
PRZYKŁAD SLIDERA SERWISU NA GÓRZE-TOP
Zlecenie klienta
Realizacja
Zlecenie klienta – wskazówki
- pierwszy kontakt z klientem to najważniejszy moment w przypadku podjęcia zlecenia na wykonanie serwisu internetowego. Klient przedstawia profil swojej przyszłej strony internetowej, określa branżę i swoje wyobrażenie o jej wyglądzie i funkcjonalności.
- po uzyskaniu wstępnych informacji umawiamy bezpośrednie spotkanie mające na celu zebranie szczegółowych danych m.in. : nazwa domeny, funkcjonalność serwisu / elementy interaktywne/, grafika, specyficzne treści opisowe / tekst /.
- wymiana danych kontaktowych / telefon -mail /pomiędzy stronami
Realizacja – praca nad konspektem serwisu
- opracowanie konspektu serwisu
- postawienie testowej strony internetowej, gdzie klient może obejrzeć wstępny projekt i obserwować powstawanie swojego serwisu
- rejestracja docelowej nazwy domeny po akceptacji klienta
- praca nad serwisem – ok. 1 tygodnia w zależności o stopnia zaawansowania serwisu, ilości grafiki, tekstu, inne
Praca nad ostatecznym kształtem serwisu
- prace nad serwisem, opracowanie elementów graficznych / w tym logotyp firmy /, rozmieszczeniem elementów tzw. MENU serwisu
- testowanie witryny pod kątem poprawności wyświetlania przez najpopularniejsze przeglądarki i urządzenia jak smartfony, PC, tablety i TV
- opisanie tzw. contentu i meta i mapy witryny tag dla wyszukiwarek w celu zgłoszenia do indeksowania
Przeniesienie witryny pod właściwą domenę klienta po jego akceptacji
- transfer serwisu klienta na docelową domenę ( -PL, -COM, -EU, -inne )
- dodanie serwisu do wyszukiwarek internetowych w celu indeksowania / pozycjonowanie /
- przekazanie klientowi wszystkich danych konfiguracyjnych / loginy i hasła/ do jego panelu : domeny, FTP, kont poczty e-mail i in.
- w przypadku serwisu opartego o CMS – samodzielne zarządzanie serwisem umówienie na 2 godzinne szkolenie z zakresu obsługi